poniedziałek, 22 września 2014

Dzień dobry:)



No i zaczęło się… Od dzisiaj piszę własnego bloga. Pewnie łatwo nie będzie, ale co tam! – trzeba spróbować.
Będzie to moje spojrzenie na sztukę. A może bardziej mój głos w sprawie sztuki. A może jeszcze dokładniej – moje przemyślenia, które towarzyszą mi od wielu lat, w trakcie których próbowałam wyrażać siebie za pośrednictwem moich obrazów. Za każdym razem, gdy przelewałam swoje myśli na płótno towarzyszyły mi pewne refleksje i spostrzeżenia, które samolubnie zatrzymywałam dla siebie. Teraz pragnę to zmienić i dzielić się z Wami nie tylko moimi obrazami, ale także myślami.
„Do trzech razy Sztuka” – dlaczego akurat tak? Ponieważ sztuka to nie tylko efekt końcowy pracy artysty. Sztuka dzieje się cały czas, w wielu wymiarach, rozbudza emocje, nie daje o sobie zapomnieć. Zaczyna się od inspiracji. Nigdy nie wiadomo, kiedy ją poczujemy, kiedy na nią natrafimy i gdzie ją spotkamy. Czasami inspiracja przychodzi po latach, a czasami uderza w nas tak gwałtownie, że nie oglądając się na okoliczności pragniemy ją twórczo wyrazić, przelać na płótno, na papier, odnaleźć w nutach czy słowach. Chcemy coś przekazać światu...
 
Po pierwsze - inspiracje, po drugie - wyrażanie, po trzecie - droga do ludzkich serc. Do trzech razy Sztuka...

Chcę o tym opowiedzieć
                                                              

                                                                                   Serdecznie zapraszam
                                                            
                                                                                               Magda Beneda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz